Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2007

Φίλοι μου, δεν τίθεται μόνο η ήττα του ΠΑΣΟΚ ως ζήτημα σήμερα. Έχουμε πρόβλημα με την ίδια τη Δημοκρατία. Όχι δα ότι απειλείται, αλλά να ... κάτι με πιάνει όταν σκέφτομαι ότι η ακροδεξιά έχει επισήμως 10 εκπροσώπους στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Αν βάλουμε και αυτούς που έχουν ακροδεξιές πεποιθήσεις αλλά είναι οι λεγόμενοι "κρυφοί" τότε αναρωτιέται κανείς, τι στο καλό εκλέγει αυτός ο λαός....

Και σαν να μη μας φτάνει αυτό βγαίνει ο "πολύς" Ευάγγελος Βενιζέλος πριν τελειώσει καν η καταμέτρηση των ψήφων, και λέει αυτά που λέει στο Ζάππειο με ύφος σίγουρου ΑΡΧΗΓΟΥ.

Αλήθεια Ευάγγελε; Ποιόν ρώτησες; Ποιός σε "βάφτισε αρχηγό του'';
Ποιός σου έδωσε το χρίσμα; Γιατί (αν θυμάσαι) ο Γ. Παπανδρέου πήρε το ΟΚ από 1.000.000 πολίτες. Βεβαίως εσείς κύριε Καθηγητά (και το συνάφι σας) αυτά, δεν τα χρεώνετε στις Δημοκρατικές διαδικασίες. Τα θεωρείτε ψευτοδημοψηφίσματα. Μας το ''φτύσατε'' κι αυτό στα μούτρα.


Μα για τόσο βλάκες μας περνάτε Ευάγγελε; Είπαμε διαπλεκόμενος, είπαμε παιδί των μεγαλοεκδοτών, χαϊδεμένος των μεγαλοκαθηγητάδων αλλά μη μας αγνοείς κιόλας…

Από εσάς Ευάγγελε χάσαμε τις εκλογές.
Απο εσάς και το Δεξιό συνάφι σας…

Η ευθύνη του Γ. Παπανδρέου είναι, που δεν σας φρενάρισε από την αρχή.

Εγώ ο πολίτης Ευάγγελε,
Δεν θέλω αρχηγό διορισμένο από ανήθικους και διαπλεκόμενους καναλάρχες, εταιριάρχες, δημοσκόπους και ξοφλημένα ραμολιμέντα που προσπαθούν να πλασάρουν ως σοφία την ξοφλημάρα και την ανία τους…

Δεν θέλω έναν αρχηγό που το πρώτο πράγμα που τρέμει, είναι η βάση του κόμματος.

Δεν θέλω έναν αρχηγό που εχει πρωτεργάτες και πρωτοπαλίκαρα τον Κουλούρη,τον Βερελή και τον ''ελάχιστο'' Λοβέρδο.

Δεν θέλω έναν αρχηγό που δεν μου εμπνέει ήθος.

ΑΛΗΘΕΙΑ, εμπνέει σε κανέναν ήθος ο Ευάγγελος Βενιζέλος ή απλά ''μάλλον''/ μπορεί και να κερδίσουμε τις επόμενες εκλογές μ’ αυτόν επειδή είναι θρασύς και αριβίστας….
Εγώ ο πολίτης Ευάγγελε δεν θέλω τέτοιους αρχηγούς. Δεν θέλω τέτοια κόμματα. Σας βαρέθηκα εγώ ο πολίτης...
Εγώ ο πολίτης Ευάγγελε δεν θέλω να με αιφνιδιάζουν με τέτοιου είδους γιουρούσια αυτοί που θέλουν να είναι αρχηγοί μου.
Εγώ ο πολίτης Ευάγγελε θέλω όταν χάνει το κόμμα μου, να κάτσω σκεφτώ τι έφταιξε και να αποφασίσω για το ποιός μου αξίζει... Τότε θα σε καλέσω μόνος μου να έρθεις και να βοηθήσεις παράταξη και τόπο... Έτσι θα ήθελα εγώ ο πολίτης Ευάγγελε...
Γιατί τώρα αποφάσισα να γίνω περισσότερο πολίτης Ευάγγελε.
Και είναι ο μόνος λόγος που σ΄ ευχαριστώ Ευάγγελε....
...Εγώ! Ο ΠΟΛΙΤΗΣ....

3 σχόλια:

PK είπε...

ΓΙΑΤΙ Ο BENNY... "κατεβασε" την ιστοσελιδα του και γιατι ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ αφαίρεσαι το link ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ απο την δικια του. Τι φοβουνται δηλαδή. Μηπως 1.000.000 φασκελα απο την βαση του ΠΑΣΟΚ...???

heinz είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
DIMITRIS XENOS είπε...

Φιλε pk, κανένας δεν θα φαει φασκελα από τη βαση, γιατι απλα η βαση αγεται και φερεται απο πολλων ειδων παρακρατικους...

Ας εχουμε τον νου μας εμεις οι πολιτες. Δεν στελνουμε εμεις φασκελα. Εμεις το μονο που θελουμε ειναι να βρουν εναν τροπο να μας ρωτανε για ο,τι κανουνε, γιατι χωρις εμάς δεν θα υπηρχαν... Ο ΓΑΠ δεν ξεχνω οτι με ενεπνευσε ακομα και με τον καπως αδοκιμο ορο ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...

Με πληγωνουν τα λαθη του αλλα επιτελους, ας μην διαλεξουμε νεο αρχηγο για να γ.... τους αντιπαλους. Ας διαλεξουμε αρχηγο για να μας παει πιο περα.
Πιο περα επι της ουσιας και οχι στην 20ετη μαφια του ΠΑΣΟΚ... αλλα στην καθαρη σχεση κομματος- πολιτη... (στα πλαισια του εφικτου αυτο για να μη γινω και γραφικος).

Λεω ναι στα λαθη της ηγεσιας και ΟΧΙ στις κεκαλυμμενες λαμογες. Λεω ναι στη δουλεια των πολιτικων και ΟΧΙ να βγαινουν στα παραθυρα οπου μπορει κανεις να λεει οτι θελει και να καθοριζει συνειδησεις ανεργων, πολυτεκνων κλπ με φουμαρα...

2007μΧ το αυτονόητα εγιναν μαχη με ανεμομυλους και η πραγματικοτητα ξεπερασε τη φαντασια μας για πεντε λαμογια που μας καθοριζουν τι θα βλεπουμε, τι θα ακουμε, τι θα διαβαζουμε και ποιος θα μας εκπροσωπει...

ΦΤΑΝΕΙ....